Monday, July 28, 2008

Happy Birthday to You!! - JAI, 27th July 2008


A day late ..... sending you Belated Birthday Wishes! Happy Birthday Jai. :). (Blue tudung with blue baju kurung)

She is truly a special person....Jai,I hope u do find a prince charming...semua orang tak sabar ni :)
Good times when good friends around...

JAI's heart was always open to those in need .... selalu jadi pendengar yang setia. Even di tepi longkang..hehe...ingat tak Suhai? Wawa duk buat lawak bodoh pun...dia gelak je. Amik hati... :)

Thanks girlfriends!! I have many good friends.....who I share my happiness and sadness....Alhamdulillah.





Jai.....Thank you for being my friend. Masa sekolah rendah dulu berebut aku ngan wawa nak jadi kawan baik ko. Haha. Alhamdulillah...our friendship kekal sampai hari ni.
-Ikin-

1 comment:

Anonymous said...

Kin br bc psl tribute to Jai nie..lately bz gile..Bile time free bc blog ko..best!! So romantic ngan Din kt Bali ek. Anyway jai ko dh tua..hahaha