Thursday, August 6, 2009

Happy wife..

Start this week, my husband dah tak kerja night shift lagi. Yayyy....back to normal. Boleh buat aktiviti2 harian seperti biasa. Cuti pun dah sama..boleh plan betul2 vacation or weekend activities. Best2. Kalau tak..susah nak manage masa. Yang paling tak best, bila time shift malam. I nak pergi kerja, dia baru balik.
Things I miss the most...feeling bila bangun pagi2 before pergi kerja, kecoh2 kejutkan dia, berebut toilet, berebut paper The Star, sementara nak pergi kerja tu, tv pun boleh berebut. Dia nak tgk sport, I nak tengok hallmark or oprah. Haha.
One of the things I most enjoy doing is preparing breakfast.
Malam tu dah pikir nak masak apa untuk breakfast esok..normally yang senang and cepat la...

Nasi goreng cina , just taruk telur and udang (my husband suka sangat ni)? Scrambled eggs with butter and fresh milk?How about just toasting a few pieces of bread ? Or just healthy cereal?

Bila dah kawin..my lifestyle wouldn’t be mine anymore, any change of my lifestyle will affecting many people... but... I really enjoy doing it....with love of coz.

My own personal favourite is the scrambled eggs. But the amount of butter in this dish might scare off health-conscious ...hahhaha

Best masa break fast, baca paper, makan roti...sambil borak2 or bring up a new argument.

Simple and healthy breakfast pun dah cukup...yang penting breakfast together kat rumah.
Ni la muka orang yang dah lama tak bangun pagi2 pergi kerja.Pastu frust...kena tgk oprah pagi2.


1 comment:

AppleCrux said...

bagus2..isteri mithali nih..keep up the good work..hehehe..kitorang bekfes sesama gak..tp kat kedai..hhahaha..